|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.11.2016, 17:16 | #11 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
trochę wygląda to na nieszczelność w układzie paliwowym i zanim się odpowietrzy to gaśnie, z tego co widać z fiszek to do wtrysków dochodzi tylko zasilenie paliwem (czyli regulator ciśnienia jest w zbiorniku razem z pompą) z a listwy nie ma żadnego powrotu więc całe powietrze musi przez wtryski przepompować, chociaż kiedy silnik już pracował normalnie a Ty go zgasiłeś i znowu był problem to już nie bardzo pasuje do powyższej teorii.
ciekawe czy jest różnica przy pełnym zbiorniku? bardziej pasuje do tego problem z ECU Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.11.2016 o 17:29 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dusi ją na zimnym | ozeh | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 28.08.2016 10:32 |
Problem że startem | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 30.07.2015 13:53 |
Metaliczny strzał na zimnym | KML | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 19.09.2011 14:04 |