Cytat:
Napisał sneer
Zagadała, ale opornie (ze 3 obroty) no i zdechła. Po sztuczce-magiczce od razu i chodziła stabilnie. Szynszyll ma rację, to coś z TPS.
A światła zapalają się automatycznie. To led, więc prądu chyba dużo nie zjada. Ostatnio u Huberta na wymianie opon stała z zaplonem godzinę i nie wyczerpalo aku zauważalnie.
|
albo TPS albo ecu gubi skrajne położenia TPS bo skoro to sam TPS to po ki grzyba oprócz gazu naciskać starter? być może jest to procedura adaptacji TPS czyli 0 i 100% położenia rolgazu i ecu ją zapamiętuje wtedy. Drugi powód to możliwe, że kiedy jeździmy to TPS jest nagrzany a później stygnie i zmienia się rezystancja... tylko, że TPS zawsze składał się z 2 potencjometrów, każdy o odmiennej charakterystyce aby niwelować takie problemy...oszczędność?
Sam TPS łatwo sprawdzić..zmierzyć rezystancję na ciepło oraz zimno bez dodawania gazu oraz na max'a (np. podgrzać lekko ) i będzie wiadomo czy się zmienia, jak nie to ECU gubi adaptację TPS
Sądzę, że tego HONDA nie powinna zamiatać po dywan...tylko wziąć na plecy i tyle...przecież ktoś im te TPS czy ECU produkuje więc jak spier.. to niech teraz kuka producent tylko składa..