Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.03.2009, 16:24   #15
premislauss
 
premislauss's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Ogrodzieniec
Posty: 11
Motocykl: RD04
premislauss jest na dystyngowanej drodze
Online: 0
Domyślnie

Podłaczylem i na wolnych ma 13,5V przy wzrosicie obrotow jest caly czas rowno 13V to chyba dobrze.
premislauss jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie obroty za wysokie. RD03 sloneczny Uklad paliwowy i wydechowy 16 06.07.2011 23:18
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 08:40
Starter nie kręci a prądy są SewO Układ elektryczny i zapłonowy 9 06.02.2009 22:50
Wysokie gmole do RD07. wieczny Wszystko dla Afryki 2 16.04.2008 15:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.