Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.02.2017, 23:26   #21
matjas
 
matjas's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,750
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 11 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Z tym podnoszeniem obrotow to chyba przesadziles, bynajmniej jesli chodzi o wspolczesna auta.
Popraw mnie jesli sie myle.
Pozdro
Ty jemigrant - mówi sie 'przynajmniej ' a pyzatym to w pasku mojej zony co on jest nowoczesny to te obroty robio co chco.
Teraz jak jest zimno chyba hula dogrzewacz elektryczny i na wolnych sie kręci 1100-1200. Latem nawet z klima chodzi Max 900 rpieemów.
Wniosek z tego nasuwa taki sie ze łatwiej walczyć jest z goroncością niż z chłodem

Stosunkowo udanej nocy Wam życzę
M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lutowanie twarde Henocha Wszystko dla Afryki 5 04.07.2012 20:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.