|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12.03.2017, 18:22 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,881
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 10 godz 58 min 2 s
|
pompa facet
mam na warsztacie pompe facet - i tu mam pytanie. pompa po podlaczeniu do paliwa i podpieciu pod 12 volt po nabicu cisnienia nie zatrzymuje sie tylko caly czas pracuje. zaslepilem wylot szczelnie wiec cisnienie jest wypracowane. pompa mitsubishi po napompowaniu zatrzymuje sie i dopompowuje po spadku cisnienia do pewnego poziomu. ten Facet co mam pracuje caly czas. i tu pytanie. czy tak ma byc. czy ma jakis wewnetrzny zawor cisnieniowy ktory popuszcza scisnienia i na wyksciu jest caly czas prawidlowe. czy facet po nabiciu ma sie zatrzymac czy pracowac caly czas?
__________________
buziaki |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa facet | kermit1 | Wszystko dla Afryki | 16 | 13.05.2016 11:38 |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 23:47 |
Rd03 - pompa Facet problem | chomik | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 27.07.2012 23:22 |
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 54 | 30.03.2012 23:42 |