Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.05.2017, 21:34   #1
Włóczykij
 
Włóczykij's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 185
Motocykl: RD07a
Włóczykij jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 20 godz 14 min 49 s
Domyślnie padł alternator?

Witam,

wymieniłem aku bo wymślałem, że jest już wyeksplatowany. Nowe aku pracowało 2tyg i zaczęło rozładowywać się. Wieczorem odstawiałem moto a rano nawet nie jęknął. Mam zamontowany voltomierz i rano wskazywał 12Volt, podładowałem go do 13,5V odpalałem. Podczas jazdy z 13,5V spadało na 10,5V. Nie ma mowy o jeździe na długich bo przygasza motocykl podczas jazdy. Gdzie szukać problemu? Alternator?
Z góry dzięki za pomoc!
__________________
Afri to zdecydowanie miłość
Włóczykij jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator, akumulator czy alternator? zimny Układ elektryczny i zapłonowy 49 19.09.2019 11:59
alternator podmianka? mad_leaf Układ elektryczny i zapłonowy 9 09.11.2011 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.