|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
31.07.2017, 19:05 | #11 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
|
Hej panowie odgrzeję temat bo coś mam problem ze swoim leosiem mam wersję carbon i od samego początku wali mi on w wydech baa mało po 40 kilometrów pali mnie w tyłek żar z tylnego cylindra> prosta sprawa pewnie mieszanka za uboga.
I tutaj takie cuda skład 2.50 wali w wydech przy odjęciu gazu nie zawsze ale zdarza się do tego jak się rozgrzeje to na postoju zaczyna przygasać. 2.75 nie przygasa dalej pali w dupsko tak samo mocniej strzela w tłumik 3 efekt ten sam co wyżej 3.5 pali bez ssania pali w dupę mocniej strzela w wydech I teraz ciekawostka świece ciągle mam białe połączenia filtra poprawione nie ma mowy aby tam zaciągał lewe powietrze uszczelki kolektora założone nowe. I co z tym fantem zrobić gaźniki kupowałem od gościa z forum który zmieniał je na inne nie powiedział czemu dokładnie powiedział jedynie że te sprawne. Zresztą nikogo nie oskarżam tylko zaczyna mnie to wk.... bo na walenie czasem w tłumik jestem przygotowany ale ten grzejący się cylinder mnie denerwuję. Mam colortune ale przy próbach regulacji jakoś nie zauważyłem różnicy w jej kolorze. Macie jakieś pomysły zastanawia mnie ten kolor świec bo przy zwiększaniu dawki powinny być bardziej czarne od dawki paliwa a nie ciągle jasne. Wykręciłbym na 4 obroty ale skoro na 3.5 pali bez ssania to nie ma sensu |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. | Bonjour | Wszystko dla Afryki | 21 | 15.03.2009 19:52 |