![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
pomyśleć, że takie badziewia były zarezerwowane wyłącznie dla chińskich skuterów, pomysł z anodowaniem wydaje się trafny, tylko jak określić stop aluminium z jakiego wykonano goleń. W każdym razie zabieg warto wykonać jak najszybciej.
Wracając do mojego wcześniejszego postu z 100.000km miałem na myśli jak te lagi tyle wytrzymały skoro problem wydaje się dość poważny. Pozostaje pytanie czy występuje on we wszystkich modelach czy były udane serie ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numery serwisowe tarcz i klocków | panzer0873 | Hamulce, kola, opony | 4 | 11.11.2014 15:23 |
Afripedia - Regularne czynności serwisowe | ramires | Regularne czynności serwisowe | 36 | 16.03.2013 15:07 |