|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.04.2009, 11:55 | #11 | |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: RYPIN
Posty: 16
Motocykl: RD04
Online: 9 godz 3 min 52 s
|
E07
Cytat:
Ja mam e07 z tyłu i z przodu i to typowa opona na tzw 50%. Czyli 50% szosa 50% offroad. Najlepiej radzi sobie jak nie jest zbyt mokro. Ale wysoki bieżnik daje komfort śmigania zarówno po żwirowniach jak i błotnistych bagienkach. Bardzo ładnie spisuje sie na drodze - prędkości do 150km prowadzi się stabilnie. pamiętac trzeba tylko że jest to rodzaj opony uniwersalnej więc extremalna jazda w terenie i po szosie odpada- turystycznie i w lekki, średni teren - strzał w 10tkę. Jakis filmik na youtube wrzuce to zabaczysz jak ciągną. http://www.youtube.com/watch?v=g0a4qKjTv9g Ostatnio edytowane przez ZJ78 : 30.04.2009 o 15:48 Powód: filmik |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 18:30 |