Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.05.2009, 11:36   #1
Stachu
 
Stachu's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Stachu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 19 godz 45 min 26 s
Domyślnie Dyno Jets

Siema,

Zanabyłem dyno jety dla Afri. Wraz z nimi dostałem instrukcję, w której opisany jest montaż i regulacja w postaci ilości obrotu śruby mieszanki. Mam dylemat. Czy robić to z hamownią, czy bez. Z hamownią może da się wszystko dokładnie ustawić. Jednak jest to 400 PLN więcej. Ma ktoś już doświadczenie z takimi ustawieniami? Jest sens wywalać kasę? Mam przelotowego arrowa, pod którego dyno jety powinny poprawić dół i jeszcze dać kopa na wyższych obrotach. Czy hamownia pozwoli zlokalizować dokładne ustawienia, czy tylko dostanę wykresy warte kilka stów?
__________________
Pozdro
Stachu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.