Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.06.2009, 03:48   #11
petrosbike
 
petrosbike's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
petrosbike jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 21 min 59 s
Domyślnie

U wirtha znalazłem w instrukcji cos takiego
". Originalfedern herausziehen (dazu ggf. das Vorderrad etwas hochdrücken). Jetzt WIRTH-Federn einsetzen – wenn original nicht anders verbaut, grundsätzlich die engen Wicklungen nach oben."
co w skrócie brzmi tak:
"......jesli oryginalna budowa nie wskazuje inaczej, zasadniczo wąskie uzwojenia w górę."
a skąd ja mam wiedziec czy oryginalna budowa nie wskazuje inaczej?
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V
Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike
petrosbike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Sprężyny progresywne Kishon Rama, zawieszenia, napęd 43 27.04.2020 00:22
Sprężyny NIE PROGRESYWNE na przód hero Rama, zawieszenia, napęd 21 28.05.2013 13:58
Sprężyny YSS - opinie? Stolek Rama, zawieszenia, napęd 1 18.11.2012 21:30
Klapnięte sprężyny? Mecia Rama, zawieszenia, napęd 1 04.05.2011 00:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.