|
Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.02.2019, 21:24 | #9 | |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
Cytat:
zrobiliśmy 5 dużych wyjazdów 15-20 osobowych. wszystkie Offem, często grubym, wszystkie wielodniowe, wszystkie od 1500-3000 km. uczestnicy nadal chcą jechać tę formułą... oraz sporo wyjazdów weekendowych w wiekszych grupach to naprawdę.da się.zrobić.. wystarczy tylko mniej myśleć o sobie a wiecej o grupie jako o całości. moje założenia są takie.. - zasady ustalamy przed Wyprawą, wszyscy je akceptują, - demokracja nie działa.. decyduje kierownik.. lub kika osob ogarniających całość. - przy dużej grupie mamy komuinikację... Pierwszy, 2 w środku i jeden na końcu zamykający. - sikamy jemy i tankujemy jednocześnie. - staramy się zrealizowac założenia planu. - staramy sie dobrać równo w kwesti umiejętności jazdy, kto mniejszy lub słabszy jedzie lżejszym sprzętem - wszystkie motocykle muszą być sprawne. - wszyscy mamy opony o podobnym zastosowaniu. - staramy się.jechać na zakładkę.. - jak się.kurzy.. jedziemy dwójkami lub trójkami w bliższej odległości.. potem przerwa. - pomagamy sobie - bierzemy tylko ludzi bezproblemowych, jak ktoś widzi wszędzie problem niech zostanie w domu, - czas na dyskusje o własnych wizjach trasy, zasadach itp. jest przed wyjazdem.. potem realizujemy plan.. - nie przeginamy - nie popisujemy się - nie ryzykujemy niepotrzebnie - wszyscy mamy jeden cel.. dobrą zabawę.. - za wybór miejsca noclegu odpowiadają.ogarniacze grupy.. - nie napinamy się.i nie sprzeczamy sie o bzdury. - dobro grupy dobrem nadrzędnym
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poradnik-podstawy techniki jazdy enduro | enduromaniak | Przygotowania do wyjazdów | 37 | 27.02.2018 18:32 |