16.05.2019, 12:56 | #1 |
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Śląsk
Posty: 4
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 26.000
Galeria: Zdjęcia
Online: 54 min 39 s
|
Ja i moja AT
Cześć wszystkim,
chciałem się przywitać i tak trochę tutaj poopowiadać o AT z racji tego że różne rzeczy się słyszy o niej a że to konkurencja lepsza , lżejsza mocniejsza etc. Każdy ma swojego faworyta. to może od początku... w 2016 odbyłem swoją pierwsza podróż motocyklową do Włoch na Hornecie, no i tak to się zaczęło. Wróciłem to już zastanawiałem się co w ogłoszeniu napisze ... Sprzedałem od ręki. zaczęły się poszukiwania godnego następcy : Super tenerka, KTM, Ducati, AT Jeżdziłem : Tenerką , Ducati, Do KTMa nie doszedłem a na At tylko.... siedziałem w salonie. Mam 168Cm wzrostu, jednak przy pierwszym podejsciu : OD RAZU WIEDZIAŁEM ŻE ONA CI MOJA !!! kolega z hondy podpowiedział mi : Łukasz bierz DCT .... mówię automat ?weź bez jaj ...!! mówi bierz !! Wziąłem . kupiłem ją w 2017 roku nowego w salonie : gmole , ameliniowe kufry i obniżona kanapa do kurdupla jak ja teraz mamy 2019 rok : a ja mam nalatane 26.000 tyś po całej europie Austria, Szwajcaria , Włochy , Francja, Hiszpania, Portugalia, Albania, Serbia, Macedonia, Chorwacja, Bośnia , Wegry no i Polska. więc chyba już mogę coś powiedzieć o jeździe tym sprzętem : Technicznie: - łańcuch bez naciągania od nowości ani razu : 24.000tyś - klocki tył : od nowości 24.000 tyś - klocki przód : od nowości : 26.000 tyś - wystarczy jeszcze na jakies 4-5 tyś - silnik : jeżdżony na trybie S2 - zarówno autostrada jak i miasto ( uważam że jest najodpowiedniejszy - Alpy i podjazdy górskie : tryb S3 - tryb D - na autostrady OK , i to by było na tyle co do tego trybu.... Prowadzenie: - bez kufrów : dla mnie rewelacja : w ogóle nie czujesz tego 242 KG DCT - Z kuframi : przy Ameliniowych kufrach jak dobrze rozmieścisz masę prowadzi się równie dobrze co bez nich : miałem przykład w Barcelonie w korku gdzie trzeba było z kuframi pomiędzy 3-ma pasami wybierać i przebijać się pomiędzy autami. SUPER !!!! byłem pod wrażeniem . - Winkle - motocykl jest tak dobrze zbalansowany że wchodzenie nawet przy dużych prędkościach w zakręty to dla niego MAŁY MIKI. Hamulce / Opony: - Przód bardzo dobry - trzeba się tylko przyzwyczaić do nurkowania. Ale Ok - opony Fabryczne : 16.000 tyś - ale nie wybrał bym ich sam. Trailsmart : opony OK , ale też bym ich drugi raz nie założył 9.000 tyś Brigesstone A41- teraz mam ... zobaczymy (znam gościa co zrobił 17.tys) Meritum : Jestem bardzo zadowolony z Mojej AT !! w 95% jestem pewien że kolejna to też będzie AT obowiązkowo z DCT pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zyczę przyczepności !! |