Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.06.2019, 21:25   #9
wojtekk
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Nie znam tych gaźników a trampkowe widziałem dawno temu. Ale ... Może ta rurka ma być zaślepiona ! Bo inaczej ciągniesz syf do cylindrów. Gaźnik nie powinien ciągnąć powietrza inaczej , jak przez filtry.

Zatkaj (np śruba , zegnij w pół i złap trytka). Zobacz , czy objawy ustały.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DLACZEGO KIRGIZ SCHODZI Z KONIA? Czyli Leszcz Adventure Team w wielkiej wyprawie badawczej do Azji centralnej czosnek Trochę dalej 230 08.11.2020 11:17
BMW r 100r - wolne obroty strobus1 BMW 19 03.11.2016 20:31
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? krzysiek_m Uklad paliwowy i wydechowy 20 03.09.2013 23:23
Pali na 1 gar (wolne obroty) Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 34 20.11.2011 00:52
nie schodzi z obrotow jednostajnie majo Uklad paliwowy i wydechowy 9 18.07.2008 15:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.