|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.07.2019, 10:41 | #20 |
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Mława
Posty: 61
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 40 min 0
|
Cześć.
Nikt chyba nie wspominał o ustawieniu klamek. Do jazdy w terenie na stojącą powinny być opuszczone w dół ,Tak żeby tworzyły jedną linię z ramionami. Daje to tyle, że nie przykurczasz łokci do ciała tylko unosisz je w górę ,szeroko co daje swobodę sterowania. Nie trzymasz kurczowo kierownicy, Co nie jest najlepszym rozwiązaniem. Swobodnie operujesz rolgazem . Nie masz wygiętych nadgarstków więc ich nie męczysz i nie opuszczasz barków. Z tym ściskaniem baku kolanami to bym nie przesprzesadzał. Prawidłowy dosiad sprawdza się chyba na asfalcie. W terenie chyba lepiej jak motocykl pracuje pod nami a my sterujemy ciałem balansując na podnóżkach. Kierownicy się nie trzymamy. TYLKO NOGI I TUŁÓW. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
obniżone podnóżki dla kierownika | PiotrVN | Wszystko dla Afryki | 16 | 16.07.2023 00:23 |