Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.06.2020, 23:29   #38
dawid8210
 
dawid8210's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,857
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
dawid8210 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 18 godz 23 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Robią też robotę używki od CBR, trampka/deauville 700.
Co prawda czasem trzeba poczekać na "dobrą cenę" (100-150 zł).
Kolegom założyłem kilka tych regulatorów ( oczywiście zawsze lutuję żółtą wtyczkę) i wszystko chodzi bezproblemowo.

Regulator z trampka 650 także jest mosfetowy, ale wtedy lutujemy przewody na stałe ALBO szukamy wtyczek.

Polecam.
oo właśnie Sam mam takie i se chwale. Od 954, czy 1100xx. Od 2tys obrotów na światłach mijania 14.2-14.5 I regulator za plus minus 100 zł
dawid8210 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 12:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.