Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.05.2021, 15:57   #11
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,436
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 10 godz 55 min 14 s
Domyślnie

Witam

Miałem się okazje ociupne przejechać wynalazkiem forumowego kolegi. Na tematy ogólne się nie wypowiem, bo nie było czasu na podziwianie, ale na co zwróciłem uwagę:
Silnik
+ bardzo elastyczny i kulturalny, praktycznie bezwibracyjny (no mocno mu nie dawałem bo prawie mówka, no i cudza) od 2000 idzie płynnie, 3-4 tysie obrotów już zupełnie elastycznie (po polnych drogach to już 3-4 bieg). Sprzęgło mjutmalina...
- sprzęgło jest tak miękkie że wyczuć kiedy bierze po klamce nie sposób, kultura silnika jest taka, że raczej nie widzę jak podnieść go na koło z gazu przed jakimś pniem czy nawet kicnąć nad jakąś dziurą.
Podwozie
- trudno podnieść na koło czy skoczyć bo mega miękkie i komfortowe. Cały motocykl miałem wrażenie lekko w tej miękkości niestabilny. Po kamieniach może być bardzo komfortowo i bardzo (szczególnie po luźnych) niebezpiecznie. Ciekawym jak w kopnym piachu?
+ amory trzymają jednak koła dobrze gruntu i jest bardzo komfortowo. Najechałem centralnie i celowo na du.pie siedząc tak przy 30 na jakiś wystający 5-8 cm korzeń i nic, nawet nie szarpnęło kierownicą.
Wrażenia z jazdy po polnych drogach jednak generalnie lekko niepewne (powodem mogło być IMO przeładowanie motocykla) i nie do końca przez to precyzyjne (miękkie zawiasy też tu mają swój wpływ). Na kawałeczku asfaltu dużo już lepiej. Wyraźnie bardziej zwrotny od podobnej wagowo LC4. Trochę szkoda, że nie można dosiąść bliżej kiery żeby łatwiej zamiatać tyłem.
Trudno oceniać bardziej kompleksowo, bo motorek niedotarty, piekny i zabambetlony był straszliwie. Generalnie na, jak ktoś napisał, do szwenduro być może idealny. Stosunek + do - przy tej cenie bardzo dobry. Może jak go kręcić dużo wyżej i dać inne opony (choć fabryczne trzymały bardzo dobrze - może kwestia niutonometrów na kole) to można by latać nawet i na nieco bardzie dynamiczne wypady ale to już by pewnie wymagało ingerencji również w zawiasy. Po dotarciu i bez gratów, po jakiejś personalizacji pod kierowce w zakresie ergonomii i zawiasów (nawet nie wiem czy mają jakąś regulacje) będzie bardzo fajnym lightweightleazyriderenduro. Tylko zapomnieć o jakiś wygłupach (no, może poza topieniem w błocie)

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 64 23.10.2024 22:23
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 07:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 08:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 13:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 14:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.