Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.05.2021, 14:04   #11
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,344
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 godz 24 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał WojtasA Zobacz post
Mam podobny dylemat. Niedługo skończą mi się Karoo Street i życie pokazało że nie jeżdżę w prawdziwym terenie, szutrowki ubite gruntówki to max.

Rozważałem pomiędzy Scorpion Rally Str a Anakee Adventure. Ale polatałem ostatnio z sąsiadem na CT który ma Scorpiony Trail II i bardzo je chwali. Zastanawiam sie czy nie odpuścić sobie wszelkie dualowe - 80/20 wersje i nie wziąć tych szosowych Scorpionow.
Ja już jestem pewien. Pojeździłem sporo z kolegą który na ATAS wyzerował fabryczne Dunlopy - ja wtedy byłem już po 8kkm na fabrycznych Battlaxach i jeździłem na Mitasach E07, on bez skrępowania i bardzo skutecznie ciągnął nas lub ładował się za mną na wszelkie nieutwardzone nawierzchnie. To mnie przekonało że do takich nawierzchni na jakie mam zamiar zabierać NAT i na asfalt 1/2-up - postawię na chwalone Scorpiony.
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.