![]() |
#11 |
![]() |
![]()
W 609 z 2019 (więc w 701 z okolicznych lat na 99,9% też) było tak;
Przepustnica na silniku. Zero regulacji biegu jałowego. Natomiast programista był spoko - mi w każdym razie reakcja na odkręcanie odpowiadała, ale to bardzo subiektywne. Przeszkadzało mi za to dość mocno to, że komp utrzymywał obroty „jałowe” dość wysoko jak się zwalniało na biegu. Kat przestawał zwalniać i może bardzo nie szarpał, ale też przestawał zwalniać. W efekcie, jedynka była za szybka na powolne manewry. Zmiana zębatki (przód o 1 ząb) przesunęła oczywiście te prędkości w dół, ale lekkie trzymanie obrotów na włączonym biegu oczywiście pozostało. Na wyrównanie pracy silnika pod małym obciążeniem zauważalnie pomógł zestaw airbox od Rade + tłumik Wings + booster plug. TC i abs można było całkowicie odłączyć jak się zamontowało takiego dongla od KTMa. O ile dobrze pamietam to prawie wszystkie systemy pozostawały odłączone po restarcie silnika, ale obsługa tego nie była oczywista i inaczej to się zachowywało w 701. PS jeszcze doczytałem o co pytasz i szarpania przy równym gazie nie było przy obrotach 2-5 tys. Pojawiało się w okolicy 2 i poniżej. Wprawdzie tam nie ma obrotomierza, ale tak na oko podaję 😉. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[FAQ] Modyfikacje i ulepszenia by Kazmir | podos | Regularne czynności serwisowe | 11 | 03.12.2008 23:24 |