![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Feb 2022
Miasto: Poznań
Posty: 19
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 dni 1 godz 32 min 26 s
|
![]()
Cześć,
RD07 1993 r. Niedawno wymieniałem uszczelki komór pływaków i po zamontowaniu gaźnika na miejscu zgodnie z zaleceniami forumowymi i książkowymi przystąpiłem do synchronizacji gaźników. Problem w tym, że moje gaźniki wg wskazań zegarów osiągają stan zsynchronizowania w momencie kiedy śruba od synchronizacji wkręcona jest dość głęboko... ![]() Z początku myślałem, że to linki i próbowałem wymusić naciągiem "bardziej zdecydowany" powrót manetki aby kółko oparło się na śrubie, jednak to nie jest to. Przeczytałem kilka wątków na forum i nie znalazłem tego co mnie interesuje. Please help! ![]() Ostatnio edytowane przez Wasyl91 : 12.07.2022 o 23:52 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
niskie obroty maxymalne | Mallory | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 15.10.2016 20:01 |
Niskie obroty na ssaniu | jez | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 12.10.2015 20:07 |
Wkręcane krućce do synchronizacji | Vooytas | Regularne czynności serwisowe | 41 | 04.05.2014 15:26 |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 23:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 08:40 |