|
Samochód Forumowicza Wszystko o wsparciu auta - zwłaszcza jak nim wozisz moto na garbie. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.11.2022, 08:10 | #11 |
Ajde Jano
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,107
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 2 dni 11 godz 47 min 17 s
|
W niektórych autach zalecenie aby sprawdzać co 10000 wyważenie powinno być standardem. Gdybym to zrobił przed wyjazdem do Hiszpanii nie miałbym w drodze powrotnej wrażenia że coś jest nie tak z oponami ( jazda powyżej 100 km/h oraz hamowanie z takich prędkości. Oczywiście starałem się korzystać z ich właściwości podczas jazdy krętymi górskimi drogami, tam było super. Tylko jadąc do Hiszpanii one już miały prawie 30000 km i tylko jedną przekładkę przy 13000 km, gdybym je przełożył to byłoby na pewno lepiej. Teraz po ściągnięciu tył ma 4.5-4,7 a przód 5,5-5,7 mm i jest wyząbkowany. To i tak super bo poprzednie opony z pierwszego wyposażenia miały 2 mm po przejechaniu 30-35 tys km. Zimówki założone wczoraj gorzej hamują na suchym w tych temperaturach co obecnie mamy, trzeba jeździć ostrożniej.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |