Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.11.2022, 15:55   #13
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Producent łańcuchów zaleca smarowanie olejem przekładniowym.
To rynek wymyślił spraje.
Dokładnie, tak naprawdę to nie ma nic gorszego dla napędu jak spray, który dobrze trzyma się łańcucha, jeszcze w motocyklach szosowych ujdzie.

Olej + olejarka to najzdrowsze rozwiązanie dla napędu, przebiegu rzędu 40.000+ bez problemu (fabryczne zębatki) piach szybko odpada, niewielkie ciśnienie a można umyć cały napęd ciepłą wodą. Spray tylko lepi piasek i wszystkie inne muchy i komary a przy wymianie trzeb mechanicznie usuwać, tworzy się pasta ścierna zamiast smarować.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zębatka zdawcza oldi Rama, zawieszenia, napęd 91 20.09.2020 16:29
Tripmaster do mnie mówi!!! Piotr B Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 7 30.10.2013 17:34
zębatka zdawcza konrad1f Rama, zawieszenia, napęd 13 10.06.2009 00:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.