![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Wola Kosnowa, Sosnowiec
Posty: 71
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 dni 21 godz 5 min 8 s
|
![]()
Cześć Wszystkim.
Przeszukiwałem forum ale nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi na moje pytania dlatego zamieszczam je tutaj, a dot. kwestii tego samego elementu silnika czyli właśnie głowic: 1. czy można planować głowicę TYLKO jednego cylindra w Afryce? czy to może mieć negatywny wpływ na równomierną pracę silnika po wykonaniu takiej czynności - zmiana kompresji będzie zauważalna/wyczuwalna? czy może to mieć jakieś inne negatywne konsekwencje? 2. jaka jest kolejność dokręcania śrub głowicy? Momenty są dostępne w manualu ale kolejności się nie doszukałem. Czy ktoś z Was mógłby podzielić się jakąś konkretną informacją na ten temat najlepiej z jakiejś serwisówki lub innego wiarygodnego źródła? Dziękuję za każdą pomoc i sugestię. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja Ohlinsa | Pawel_z_Jasla | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 06.09.2011 11:22 |
Regeneracja piasty klejem | Uriel | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 28.06.2010 17:39 |