U siebie w 250L też zmieniłem same sprężyny na K-Tech plus olej w lagach na Motul 15W i nie widzę potrzeby grzebania dalej. Moto się stało dużo stabilniejsze na nierównościach, ale niestety jeżdżę przez to dużo szybciej. To w sumie tyle z minusów.
Przy wadze 100kg w zbroi na przód wstawiłem 9.0N a na tył 100N. Kosztowało 170 EURO i temat u mnie zamknęło.
Cytat:
Napisał wihura
(...) Inna sprawa jazda w offie - tutaj nie wiele to pomaga, a in minus, sprężyna mocno wybija jeśli nastąpi dobicie tyłu. Niestety tak czy siak trzeba jeździć wolniej i ostrożniej, zwłaszcza na sekcjach z dużymi muldami..
|
Wihura, przy mocnej sprężynie amortyzatora tył wybija mi duuuuużo mniej. Prawdopodobnie dlatego, że nie da się jej tak łatwo skompresować jak fabrycznej, więc i siła wybicia jest mniejsza.
Wolniej i ostrożniej? - no nie po to zmieniałem sprężyny akurat