Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.07.2023, 12:55   #10
sudden
 
sudden's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,428
Motocykl: CRF250L * T7
sudden jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 11 godz 31 min 30 s
Domyślnie

U siebie w 250L też zmieniłem same sprężyny na K-Tech plus olej w lagach na Motul 15W i nie widzę potrzeby grzebania dalej. Moto się stało dużo stabilniejsze na nierównościach, ale niestety jeżdżę przez to dużo szybciej. To w sumie tyle z minusów.
Przy wadze 100kg w zbroi na przód wstawiłem 9.0N a na tył 100N. Kosztowało 170 EURO i temat u mnie zamknęło.


Cytat:
Napisał wihura Zobacz post
(...) Inna sprawa jazda w offie - tutaj nie wiele to pomaga, a in minus, sprężyna mocno wybija jeśli nastąpi dobicie tyłu. Niestety tak czy siak trzeba jeździć wolniej i ostrożniej, zwłaszcza na sekcjach z dużymi muldami..
Wihura, przy mocnej sprężynie amortyzatora tył wybija mi duuuuużo mniej. Prawdopodobnie dlatego, że nie da się jej tak łatwo skompresować jak fabrycznej, więc i siła wybicia jest mniejsza.
Wolniej i ostrożniej? - no nie po to zmieniałem sprężyny akurat
sudden jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 12:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 11:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.