|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25.10.2023, 01:23 | #1 |
Zarejestrowany: Oct 2023
Miasto: Iława
Posty: 5
Motocykl: CRF1000
Online: 3 godz 31 min 32 s
|
Światła EU & UK
Pytanko do znawców tematu. Czy ktos miał stycznośc z taką ,,uniwersalną lampą" w AT 1000 i ew jak ją ustawić aby była odp na EU. Bo takie info znalazłem ,, że jak strzałki w dwie strony oznaczają, że nawet jeżeli są angielskie światła, jest możliwość regulacji na kontynentalne" ,,strzałka w prawo (stojąc przed reflektorem w lewo) oznacza angielskie światła - ruch lewostronny,
brak strzałki oznacza reflektory dedykowane ruchowi prawostronnemu" Oczywiście na kloszu afry która chce kupić są własnie 2 strzałki |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Światła postojowe | Sławekk | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 17.09.2013 23:08 |
Słabe światła. | Skydiverek | Układ elektryczny i zapłonowy | 21 | 11.10.2011 14:58 |
swiatła awaryjne | tom64 | Wszystko dla Afryki | 26 | 05.02.2011 20:55 |
światła przód | bartek | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.08.2010 11:18 |