Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.04.2010, 14:36   #11
Szaman


Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Gdansk / Krakow
Posty: 71
Motocykl: RD04
Szaman jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 21 min 0
Domyślnie

czuję się wywołany do tablicy =p
Membrana (od przedniego "gara") została ztuningowana, dołożono otwór wentylacyjny, więc mogę założyć wersję testową. Nowa co prawda leci z niemcowni, ale będzie mogła poleżeć na półce, przecież jeść nie będzie wołała. Na majowy planuję objechać tatry i pokręcić się po bieszczadach więc punkt 4 zostanie spełniony. 1,2 też do załatwienia, co do punktu 3 to mogę afrykę przepędzić jakiś kawałek w okolicy 130-150 ale raczej nie będzie to 30minut bo nie pasuje mi jazda afryką w taki sposób.

Mógłby ktoś podesłać mi numer telefonu do Puntka, lub najlepiej niech się zgłosi =p mój kom 504919585.

Pozdrawiam
Szaman
Szaman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) puntek Uklad paliwowy i wydechowy 11 30.11.2016 11:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.