|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.04.2010, 15:09 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Odnośnie Mitasa E 09...W Maroku zrobiliśmy w sumie 3500 km...Po piachu, szutrach, kamolach i asfalcie.. W temperaturze do 40 stopni po asfalcie. Mieliśmy na Tyle ..TKC 80 , T63 , E 09 Dakar..Zadna z opon się nie ślizgała.. Na zakrętach każda opona została domknięta..Bez problemu..Przody to były T 63 i Tkc 80 .
Jak wyglądają opony po trasie? E 09 najmniejsze zużycie , kostki nie poodrywane , wygladają bardzo korzystnie... TkC 80 i T63 dużo bardziej zużyte a do tego kostki ponadrywane. Na tej trasie Mitaski E 09 zdecydowanie wygrały z TKC i Michelinami...Zachowywały sie równie poprawnie a do tego jeszcze nie ma na nich śladów naderwania kostek. Być może waga motoru plus bagaż i czasem pasażer to wymażona dla nich koncepcja. Ale było sucho.... Ostatnio edytowane przez puszek : 23.04.2010 o 19:02 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 18:30 |