|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.04.2010, 12:52 | #1 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 3 dni 19 godz 45 min 26 s
|
Przeróbka Oryginalnego Tłumika
Czytałem różne wywody na temat akcesoryjnych tłumików. Sam z doświadczenia wiem że taka przeróbka ma też swoje minusy. Przyszedł mi do łba pomysł o przerobieniu oryginalnego tłumika aby zachował swoje właściwości w współpracy z silnikiem a zarazem dawał lepszy dźwięk. Czy ktoś z Was poruszał temat rozcinania, kombinowania w środku i spawania oryginalnego tłumika?
Pozdro
__________________
Pozdro |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka Tripa !!! | motomysz | Wszystko dla Afryki | 18 | 22.04.2014 00:28 |
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki | jackhammer | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 16.01.2014 00:26 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 02:08 |