|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.05.2010, 13:47 | #1 |
Autobanned.
|
Dodatkowy osprzęt, a prąd.
Panowie przeleciałem cały wątek i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Czytając o montażu woltomierza, halogenów, dodatkowego światła stop (np. w GIVI) nie znalazłem jakieś łopatologicznej odpowiedzi - jak to ma wpływ na regler, aku, bezpieczniki, przewody, cewki lub zwojany w prądowni. Kiepski jestem wyjątkowo z elektryki - więc pytam się szanowne grono - moze mi ktoś to ładnie (czyt. łatwo) opisać?
W którymś z postów chyba Rambo napisał, że to nie dobrze dla reglera, a Podos - że w 07 to nawet lepiej - oczywiście mogłem coś źle zrozumieć Gdzieś również napisane, ze zwojan nei lubi złych zamienników. Tak więc czy montaż dodatkowego sprzętu: pomaga - bo odbiera za wysokie napięcie z reglera, przeszkadza - bo nie wyrabia alternator, obojętny - nie ma większego wpływu, instalacja jest na to przygotowana.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
Ostatnio edytowane przez jorge : 08.05.2010 o 13:52 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dodatkowy halogen | puszek | Wszystko dla Afryki | 70 | 28.01.2017 17:44 |
Kończy się prąd, ładowanie jest - RD07 | jackhammer | Układ elektryczny i zapłonowy | 19 | 31.05.2010 13:04 |