![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Żeby nie rozciągać tematu, 03 i 04 mają podobną konstrukcję,
ja w swojej demontując boczek a zbiorniczek amortyzatora odchylając na bok, spokojnie wyciągam pompę na zewnątrz na tyle że sobie styki zmieniłem i polutowałem. Daltego nie widzę problemu. Może być tylko wtedy jeśli okablowanie jest jakoś dziwacznie położone i na tyle ciasno że uniemożliwia wysunięcie pompy .... a to powinno być poprawione przy najbliższym zdejmowaniu zbiornika tak aby podstawowe czynności obsługowe pompy były możliwe. Oskar , czy posty udzieliły Ci wskazówek i odpowiedzi na Twoje pytanie?
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 27.05.2010 o 23:58 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Demontaż stacyjki z RD04 - jak? | Olek | Układ elektryczny i zapłonowy | 16 | 25.07.2019 15:39 |
Demontaż baku. | Bartas | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 04.09.2011 13:50 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 13:31 |
Demontaż centralki | everybike | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 07.07.2010 22:41 |
Demontaz zbiornika paliwa | tomasz_1006 | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.10.2009 11:48 |