|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
01.06.2010, 23:24 | #11 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Białystok, Podlasie
Posty: 9
Motocykl: TRAMPEK XL600V, '93
Online: 8 godz 43 min 20 s
|
prosze o pomoc
Do tej pory jezdzilem po swiecie na rowerze z masa bagazu i przyczepka: www.kaukaz.duna.pl www.leopard.duna.pl www.balkany.duna.pl w tym roku jade motorem - mam trampka XL 600 V z 93 i wybieram sie 20 czerwca do Kirgizji i Tadzykistanu. Oczywiscie przez UKRAINE, ROSJE i KAZACHSTAN. Laczna dlugosc trasy okolo 11-12 tys km. Nie zamierzam pchac sie w jakis ciezki offroad Bede smigal glownie "ASFALTAMI", ktorym daleko daleko do naszych wiejskich drog, W wielkim skrocie bedzie 50% asfaltu, 40% ubitej drogi - jakiegos szutru,ktory ma imitowac asfalt oraz z 10% cos co ciezko bedzie nazwac czymkolwiek. Z reszta wschod to wschod- tam Chinczycy buduja Oczywiscie bede porzadnie obladodowany kuframi i wielki worem, czyli + jakies dodatkowe 70kg. co najlepiej brac? E09 czy cos innego? Tyle dobrego, jak to w FANKLUBIE piszecie, ale boje sie czy te opony wytrzymaja na takim odcinku(zdjecia powyzje waszych opon po 3,5 kkm)?. Z przodu mam 21 (wiec bralbym 90/90) a z tylu 17 (wiec bralbym 130/80). Moze cos innego.. wielkie dzieki za POMOC MITASY RZADZA |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 18:30 |