|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.06.2010, 16:20 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Włocławek
Posty: 39
Motocykl: TA 600v
Online: 1 dzień 13 godz 55 min 34 s
|
Regulator napięcia - dlaczego padł
Witam. Od ponad roku walczę w swoim TA z regulatorem. Jeżdżenie na drogowych nic nie dawało-napięcie i tak oscylowało w granicach 17V. Wymiana reglera na nowy nic nie dała. Myślałem że moze wadę fabryczną miał. Po roku jazdy z niesprawnym reglerem przyszedł wczoraj czas na wymianę aku. Postanowiłem więc wymienić kolejnego regulatora razem z nim. na szczęście znalazłem gdzieś na forum (po rocznych poszukiwaniach) że trzeba taki mały czarny kabelek, który idzie od regulatora podłączyć bezpośrednio pod plus akumulatora. Zrobiłem tak...wszystko działa idealnie, ładowanie idealne. Zaczynam nowy temat, bo może się to komuś przydać, niby banalna rzecz a jak cieszy
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 08:20 |
Regulator Napięcia- Chłodzenie | Arecki007 | Wszystko dla Afryki | 40 | 03.08.2013 12:09 |