Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.06.2010, 19:21   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał klanol Zobacz post
I jeszcze jedna obserwacja: jak wyłącza się odbiorniki (światłą długie) na wolnych obrotach to reakcja silnika w obrotach jest widoczna. Stąd wnioskuje, że raczej regulator sam nie obciąża prądnicy na maksa cały czas tylko po obciążeniu go. Zaznaczam, że to tylko organoleptyka naoczna bez pomiarów
Ja zaobserwowałem taką sytuacje po włączeniu świateł na wolnych obrotach silnik zaczyna troszkę wolniej pracować-czytaj ma większe obciążenie.
I to na ORGINALNYM regulatorze
Więc o co chodzi
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 12:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.