|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.06.2010, 11:04 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
Oczywiście, że nie chodzi. Rozpoczynając dyskusję na forum wiedzieliśmy, że Wasza aktywność i zaintereesowanie tematem regulatora będzie duża. Tym samym spodziewaliśmy się wielu zdań i ostrych stwierdzeń. Uzgodniłem ze Sławkiem, że doprowadzimy temat do rzeczowych wniosków i spokoju obecnych (Klanol) i ew.przyszłych? (Jorge) użytkowników o sprawność, niezawodność reglera i jego wpływie na uzwojenie.
Sam od początku zakupu Afryki zdobyłem TU na forum oromną wiedzę o tym sprzęcie. Wiem, czego sam bym oczekiwał po takim wątku i do tego zmierzamy. Naciskam na konkrety: Proszę znawców tematu elektrotechniki moto, o sugestie dotyczące sposobu skutecznego pomiaru i weryfikacji tezy " REGULATOR SŁAWKA DZIAŁA NA INNEJ ZASADZIE NIŻ 3-fazowy mostek Graetza" - nie oddaje nadwyżki do masy" Ustalmy metodę, ktoś obiektywny i mający dostęp do mierników dokna pomiaru i temat potwierdzenia/obalenia nietypowego rozwiązania mamy z głowy. Reszta (niezawodność, wnioski) pójdzie już prościej gdy potwierdzimy, że regler Sławka to nie regler oparty na typowym rozwiązaniu. Szacun R Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 24.06.2010 o 11:43 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 12:12 |