Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.08.2010, 12:09   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kolasek77 Zobacz post
A ktory z drogich przedmowcow uzywa faceta, znaczy sie pompy bo jedna zamowilem jaka ta nastepna i sam nie wiem, czy bedzie super czy tylko ok?
Dlugodystansowych opinii nie znalazlem w sieci, natomiast gdzies byl opisany przypadek bezproblemowych 3 tysiecy motogodzin w motolotni.
jedyne zastrzezenie to koniecznosc odlaczania kluczykiem zaplonu po glebie, ale u mnie dopiero 2 tys. km jezdzi. Jak zrobie 10 tysiecy na niej, to wychrzanie zapasowa mikuni i kupie drugiego faceta na backup.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 12:31
Pompa Paliwa Adagiio Uklad paliwowy i wydechowy 8 19.05.2011 11:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.