Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.03.2008, 17:50   #11
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 16 godz 35 min 37 s
Domyślnie

wymienic pewnie sie da , poprzez zanitowanie w miejscu starego , wyjetego z przekaznika/stycznika styku.
Ale nie wiem czy to zda egzamin , tzn czy styk od stycznika bedzie mial
taka sama wytrzymalosc , wazny jest sklad metali w styku
styk w pompie pracuje z dosc duza czestotliwoscia
i wystepuje na nim dosc znaczne iskrzenie co pociaga za soba znaczne nagrzewanie sie jego poweirzchni
i wypalanie samego styku.

Pozdrawiam
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 22:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 13:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 23:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.