Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.12.2010, 18:45   #11
Baal
 
Baal's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Tychy
Posty: 68
Motocykl: RD04
Przebieg: 112kkm
Baal jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 19 min 24 s
Domyślnie

poczytałem forum i sprawdziłem kostkę przy przekaźniku rozrusznika. była mocno sfajczona. przerobiłem to trochę i wychodzi mi 14,3V bez obciążenia 13,8V po włączeniu świateł i manetek. Czyli git. sprawdziłem jeszcze raz napięcie na "kostce od żyrandola" i z podpiętym reglerem na wolnych obrotach pokazuje 11V, po przegazówce spada o połowę. miedzy kostką a masą pokazuje 16V i przy przegazówce też spada o połowe...:| a ładowanie cały czas ok. regler jakby co nieoryginalny ale to chyba nie ma znaczenia. już kilka lat z nim jeździ.
__________________
http://picasaweb.google.pl/Baal750/MojeMotocykle# -krok po kroku

Ostatnio edytowane przez Baal : 09.12.2010 o 18:58
Baal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana przewodów hamulcowych A.Twin Hamulce, kola, opony 37 04.01.2018 04:24
Wymiana przewodów WN wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 26 17.06.2016 00:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.