Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.07.2008, 11:12   #1
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie X-ring vs O-ring

Pytanko takie może nieśmiałe

Co warto wybierać i czym to jest uzasadnione. Przekopałem od rana sporo i tak naprawdę dalej wiem tyle ile wiedziałem.

Mógłby ktoś mnie (niekoniecznie latarką) oświecić?

Jakieś zady i walety? (dla czytających inaczej oczywiście chodzi o wady i zalety)
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ring of Kerry maj 2011 Irlandia Tymon Trochę dalej 34 24.06.2011 16:08
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 13:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.