|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.02.2011, 23:23 | #31 |
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
|
może poprostu chodziło o to, żeby nie podłączać bezpośrednio do aku w znaczeniu, że bez dodatkowego bezpiecznika. Bo przecież coś musi doładowywać aku - regler ?
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie | MaRP | Uklad paliwowy i wydechowy | 57 | 04.07.2022 20:52 |
Elektronika przekaznika.... | Scorpi | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 31.03.2014 22:17 |
osłona reflektorów | barthez | Wszystko dla Afryki | 24 | 24.12.2008 22:16 |