Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.04.2011, 11:37   #11
Boski-Kolasek
 
Boski-Kolasek's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL.
Posty: 1,630
Motocykl: nie ma!!!!!!!
Przebieg: +-50k
Boski-Kolasek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s
Domyślnie

Witam
No ja tez mam 4010 ma też wbudowana opcje ... Built in Anti-Siphon Valve (Positive shut-off) a;e po przeczytanieu tego watku chialbym sie dowiedziec czy moze 4071 lub 40177 sa lepsiejsze tzn, ze wylaczaje sie nawet bez wylaczania zaplonu?

Pzdr
__________________
Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!
Boski-Kolasek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
pompa paliwowa egejn BartekJ Uklad paliwowy i wydechowy 92 20.07.2015 13:14
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie sailor Uklad paliwowy i wydechowy 5 05.06.2012 12:01
pompa paliwowa - odpowietrzanie? Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 11 22.11.2011 00:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.