|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.07.2011, 11:07 | #17 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK prawie pakistan :-)
Posty: 46
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 dzień 7 godz 47 min 23 s
|
sie kurde wontek na afrykanskim forum zrobił
moje 3grosze jako ze na codzień dłubie w armaturze a przedewszytkim w virago musze stwierdzic ze te niedoceniane przez zwoleników armatury (głównym zarzutem jest rama grzbietowa) czopki sa po prostu niezłe pomijajac dwa najmniejsze pierdopedy (125 i 250) mamy w zasadzie dwa typy 535 i 700,750,1000,1100 ktre to stanowia po prostu wariacje na temat tego samego silnika 535 wysmiewana jak dla mnie jest najlepsza (pod warunkiem małego wzrostu jeżdzca ) troche mała ale za to wazy jedynie 187 kilo (czy jakoś tak) co przy 44-46 kuniach daje niezły wspołczynik, wysokoobrotowy silnik trzba wysoko krecic zeby to jechało prawidłowo wyregulowana w dwie osoby idzie licznikowo słaby punkt to regulator. Maszyna genialna obsługowo, całkowita prostota i bardzo dobry dostep do wszystkiego 700,750,1000,1100 waga niestety juz około 235 kilo, słabe punkty to regulator i rozrusznik szczegolnie w starszych modelach starego typu najmocniejsza wersja 1000 na gaznikach hitachi powinna latac pod 200 silnik powinien przy prawidłowym serwisie zrobic ponad 200 000 km przyczym 750 mas moment maks powyzej 5000 rpm a 1100 powyżej 3000 rpm dobra koniec przynudzania na koniec zeby nie było tym sie da jezdzic tylko trzeba umiec i chcieć (gdzie to jest pozostawim do odgadnięcia) pozdroo |