![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 16
Motocykl: RD07
Przebieg: 45000
![]() Online: 2 dni 13 godz 36 min 20 s
|
![]()
Witam,
wiem, wiem wszystko jest opisane w afripedii ale ja mam inną zagwozdkę. Po wymianie łożysk na stożkowe i przejechaniu ok. 1000 km. zdobił się luzik i postanowiłem go zlikwidować. Porozkręcałem wszystko jak trzeba, dokręciłem nakrętkę momentem 11 Nm, kiera się kręciła, luzów nie było. Następnie dokręciłem nakrętkę mocującą górną półkę (tą srebrną) momentem 127 Nm i całość przestała się ruszać swobodnie, ale jak w smole czyli ciasno i ciężko. Po odkręceniu nakrętki mocującej półkę i po próbach dokręcania z różnymi momentami zostawiłem ją dokręconą momentem 20 Nm, ponieważ wtedy wszystko chodziło książkowo w sensie kręciła się kiera na boki bez oporów i luzów. Z racji tego, że serwisówka mówi o dokręceniu sruby górnej półki b.dużym momentem (127 Nm ), nie wiem czy tak lekko dokręcona nie jest jakimś błędem w sztuce i nie wpływa na bezpieczeństwo a poza tym czy ta śruba wpływa na siłę skręcenia całego zestawu, bo bo mojemu... nie powinna, więc czemu wpływa... ? Wot wapros riebiata....
__________________
Pozdrawiam Bertorelli |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łożyska główki ramy | STRUś | Rama, zawieszenia, napęd | 37 | 23.08.2017 23:47 |
wymiana łożyska główki ramy | monkees | Wszystko dla Afryki | 4 | 29.06.2012 08:32 |
Uszczelniacz łożyska główki ramy | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 23.10.2011 17:39 |
Łożyska główki ramy | 7Greg | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 10.04.2008 10:29 |