01.09.2011, 10:52 | #1 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
metamorfoza koprucha :)
Udało mi się zakończyć remoncik Komarka 2 którego dostałem za kilka piw od znajomego ( z dostawą do garażu na łyżce koparki )
Chciałem zrobić coś "innego". W pierwszej kolejności rozebrałem blachy pod siodełkiem aby optycznie wyglądał lżej. Potem usztywniłem całkowicie tylne zawieszenie (zaspawanie wahacza + wzmacniająca blacha pionowa). Kolor czarny mat (rama, widelec) + kość słoniowa (bak szparunki). Dodatkowo ponawiercałem widelec i ramkę rejestracji aby było ciekawiej Silnik nowe części: - wał (polskie rzemiosło na większych gwintach) - cylinder + tłok + pierścienie - łożyska - uszczelnienie - wydech + kolanko - gaźnik - linki itd itd. Dla planujących remont sprzętów tego typu podpowiem że nowe elementy produkowane przez rzemieślników wołają o pomstę do nieba. Klamki, rączki, platynki,ośki kół, fajki to jakiś dramat. Trzy na dziesięć daje się zamontować a z tych trzech jeden działa. Polecam szukanie elementów ze starych zapasów. Już kupiłem kolejnego komara..... ja się nie wyleczę chyba |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Metamorfoza Trampka | Brunetka | Lejdis | 109 | 19.10.2011 02:25 |