|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
14.09.2011, 21:51 | #11 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Tarnowskie Góry
Posty: 241
Motocykl: TT800XC 2011
Przebieg: 147000
Online: 3 tygodni 5 dni 2 godz 37 min 6 s
|
Skoro reflektory nie są przystosowane do żarówki halogenowej H4 to wg mnie nie ma sensu ich wkładać. Tak jak koledzy pisali (w linku powyżej) lecą odbłyśniki (i wtedy już jest konieczność wymiany reflektora ),
jak pisał Ramires: Pewnie, że można wsadzić, ale: 1) odbłyśnik leci niemiłosiernie szybko - często tego nie zobaczymy to jest to progresywne i ciągle używając tego nie zobaczymy różnicy 2) wsadzając H4 masz konflikt nie tylko ze słabym odbłyśnikiem, który zwyczajnie pewnego razu sobie odpadnie to jeszcze zupełnie w innych miejscach na osi żarówki ma żarniki, które owszem, poprawiają teoretycznie widoczność bowiem z założenia dają inną barwę światła przy mniej więcej porównywalnym poborze mocy (oczywiście wyższym). 3) H4 ma zupełnie inaczej zaprojektowanie front klosza (inne rozpraszanie światła) oraz inny kąt i krzywiznę odbłyśnika... Dlatego właśnie powinno się zmienić całość. Tak czy inaczej z braku laku na stacji można na dojazd wsadzić H4 ale na dłuższą metę jest to drogą to niechybnej wymiany całych lamp na "technologie H4" |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Światła postojowe | Sławekk | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 17.09.2013 23:08 |
swiatła awaryjne | tom64 | Wszystko dla Afryki | 26 | 05.02.2011 20:55 |
Dodatkowe światła | Bies13 | Wszystko dla Afryki | 5 | 14.11.2010 21:37 |