|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
10.10.2011, 23:34 | #29 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
Mam obecine drugą LC8, pierwsza miała nakrecone cos ponad 60 tys. padło spzrzęgło rozrusznika. Kupione na niemieckim ebayu za 11 euro. i lecieł dalej, więcej Awarii nie było. W nowej Lc8 padł reglator napięcia, wynik błednego osadzenia nad kolektorem wydechowym, nowy kuopiony na ebayu za 40 euro. zamontowany na puszcze filtra, nic sie nie dzieje. Na obu maszynach mam nakręcone ponad 50 tys. Pewnie to w realiach Varadero czy BMW nie za wiele, jednak maszny nie miały łatwo..
Typowe usterki i słabsze punkty zosktały już zdiagnozowane w pełni, (tak jak w Afrykach) sam piec LC8 to mocna i trwała konstrukcja, są już przebiegi blisko 200 tys. jeżeli jakiekolwiek problemy występują to zawsze chodzi o osprzęt. I tak jak w Afrykach wystarczy się dbać, serwisować, wymieniać i pokłopocie. Wymienić - wyspzręglik na akcesoryjny Zestaw naprawczy pompy wody co 30 tys. Filtr pompy paliwa przy 990 co 20-30 tys. styki pompy paliwa przy 950 kontrolować ( zestaw naprawczy 60 zł) lub wymienic na pompe pociśnieniwą pilnowac stanu oleju W SE - przenieść Regler w inne miejsce i tyle... Dodatkowo powiem wam że ilośc częsci i zamiennników jest tak duża na portalach aukcyjnych że penwie Afrikanerzy nie mają tyle. Silniki Lc8 były i montowane od 2003 roku w modelach 950 ADV 950 SM 950 SMR 950 SE 990 SUPER duke 990 SM 990 Super duke R 990 SMR 990 SMT 990 ADV a i nawet po trochu w RC8, bo ten silnik to rozwiercona Lc8
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |