|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.08.2008, 00:12 | #1 |
Centralny Jarek
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,215
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 4 min 11 s
|
Kto już przerabiał tripmastera (zworka SPD)
Czytałem, że jeśli chce się przerobić tripmastera żeby wyświetlał km/h trzeba wlutować opornik 10 kiloomów tylko nie jest tam napisane ile Wat ma on mieć.
Kupując w/w oporniki w sklepie nastraszyli mnie że jak nie dobiorę dobrze Watów opornika to może mi sie płytka spalić. Proszę o podpowiedz tych którzy już to przerabiali. Analogiczna sytuacja mam miejsce przy przeróbce z mil na km. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Schemat elektryczny Tripmastera | Fihu | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 15.02.2013 16:07 |
błędne wskazania tripmastera | Joncio | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 26.05.2011 22:22 |