|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04.01.2012, 16:42 | #11 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 636
Motocykl: PD06 prawie Africa
Przebieg: 68000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 4 min 15 s
|
aciu proponuję zmienić kolejność.
1. Najpierw spawanie, prostowanie itd. 2. zaślepianie wszystkiego jak radzą koledzy. 3. śrutowanie lub piaskowanie 4. malowanie 5 zdejmowanie zaślepek i montaż. Po pierwsze jak raz zaślepisz do piaskowania to będziesz miał gotowe do malowania. Po drugie i to ważniejsze. Jeśli już robisz to tak dokładnie, to czas od piaskowania do malowania powinien być jak najkrótszy (najlepiej do godziny) Powierzchnia po piaskowaniu jest tak rozwinięta (chropowata), że po upapraniu ciężko ją będzie odtłuścić do malowania. Poza tym błyskawicznie łapie wilgoć (z powietrza) i rdzewieje. Malowanie bezpośrednio po piaskowaniu.
__________________
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze.. [ Julian Tuwim ] |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 22:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 23:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 13:23 |