07.01.2012, 16:16 | #11 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
3,14erdolicie farmazony . W podlaskim LC8 sprzęgło nie spaliło się samo tylko spalił je kierownik i jestem skłonny postawić stówę że w AT tez by spalił. Żyłoby może minutę dłużej, ale motocykl i tak nie ruszyłby się z miejsca. Półsprzęgło i odcinka. Łudududud. Tylne koło po ośke w bagnie. Stałem, patrzyłem i płakałem. A potem objechałem z lewej strony .
Z tego co zrozumiałem w Ameryce Południowej sprzęgło owszem padło, ale dojechało do końca i dopiero po otwarciu "w domu" się rozsypało. LC8 to kawał super dziarskiego metalu. Czas płynie i coraz częściej marudzących na Katy nie bierze się na serio. W dupę jeża, przejedźcie się takim 990 i uczciwie zaobserwujcie co ten motocykl oferuje w zamian. Sprzedam Afryke.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! Ostatnio edytowane przez wieczny : 07.01.2012 o 16:44 Powód: Południowa z wielkiej litery. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubie moją HONDĘ? | puszek | Inne tematy | 175 | 14.08.2014 15:59 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |
Dlaczego lubie Africa Twin? | sambor1965 | Inne tematy | 70 | 18.12.2009 23:45 |