Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.09.2008, 11:13   #19
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zazigi Zobacz post
mam pytanie odnośnie tematu, co ile wskazana jest wymiana przewodów wysokiego napięcia? czy ktoś się w ogóle do tego dotyka?
domyślam sie że chodzi o AT.
W naszej królowej przewody wklejone są do cewek i są jako takie nie wymienne - trzeba by je wywiercać z środka cewki zapłonowej - ale wklejenie nowego przewodu nie gwarantuje sukcesu .
(przynajmniej taka konstrukcja jest w rd03/rd04)
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
trampek szarpie i gaśnie w czasie jazdy mariusz650 Układ elektryczny i zapłonowy 6 13.04.2014 16:01


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.