|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.03.2012, 10:51 | #14 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,104
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 3 godz 8 min 50 s
|
Oto wałek po 83 tyś km w mojej babci....odpowiedzcie sobie ile muszą mieć te ze zużytym w 50%
Tarcze jeszcze w normie....ale już dolnej Nowe tulejki z nierdzewki....plus łożyska i uszczelniacze made by HONDA Dzięki za wskazówki z obrobieniem łebka śruby od kiwaczki....teraz wychodzi bez konieczności demontażu centralki Ślizgacz o dziwo też jeszcze daje radę (dolny także) Ogólnie babcia dostała kolejne nowe życie na 2012 rok.....kiwaczka przesmarowana po nauczce sprzed 2 lat Ech...lubię te motocykle...prawie nie ma co zepsuć Aha....obrobiła się śruba między amorem, a kiwaczką przy odkręcaniu - jednak kN się czasami przydają - Sławek z Babiaka podesłał nówkę Tłoczki rozebrane i jak nowe.....płyny nówki....świece nówki....nie liczę czasu i kasy....może na święta ją przewietrzę Macie jakiś pomysł na odpryski na ramie....robią się rudawe i jest ich spora ilość...nie dziwię się w sumie, bo maszyna używana turystycznie Hej |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
SPOT potrzebny... | Hanka | Przygotowania do wyjazdów | 0 | 13.09.2012 01:03 |